BEAUTY

Γυμναστική στο σπίτι

Γυμναστική

 

Πολλές φορές η καθημέρινότητα δεν μας αφήνει περιθώρια να τρέχουμε στο γυμναστήριο.Το χειμώνα κουκουλονώμαστε κουρασμένοι κάτω απο την κουβέρτα ,ενω το καλοκαίρι ζεσταινόμαστε πολύ .Καθε φορά μια νέα δικαιολογία για να αποφύγουμε το  γυμναστήριο.Μετα απο αυτό το άρθρο δεν υπάρχει δικαιολογία,ξεκινήστε με βασικές ασκήσεις, που γυμνάζουν όλο το σώμα και θα δείτε τα επίπεδα ενέργειας σας να εκτοξεύονται μέρα με τη μέρα!Αυτό που κάνω εγώ είναι να βάζω μουσική και να παίρνω σωστές αναπνοές για να μην κουράζομαι έυκολα.

Λοιπόν ξεκινάω με αυτά:

1)Squats με το βάρος του σώματος ή με αλτήρες  4 σετ 12επαναλήψεις

2) Push ups  4 σετ 12 επαναλήψεις

3) Κοιλιακούς 4σετ 12 επαναλήψεις

4)Αρσεις θανάτου 4σετ 12 επαναλήψεις

Λίγες διατάσεις ή γρήγορο περπάτημα για αποθεραπεία

Αφού περάσουνε 15 μέρες ή όποτε εσείς νιώθετε έτοιμη μπορείτε να προσθέσετε βαράκια ή να κάνετε πιο πολύπλοκους κοιλιακούς για παράδειγμα.

Δείτε τα βιντεάκια που σας έχω παραθέσει στις λέξεις για να δείτε τη σωστή τεχνική ωστε να μην τραυματηστείτε.

Ας μην ξεχνάμε επίσης πως και η σωστή διατροφή παίζει το ρόλο της για ένα καλλίγραμο σώμα.

Καλή επιτυχία

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s