BEAUTY

6 tips για απώλεια λίπους & κιλών

Απώλεια κιλών&λίπους(1)
        

Ποτέ δεν πίστευα οτι πρέπει να λιμοκτονήσω με κάποια δίαιτα που μου επιβάλλoυν,απλά προσπαθούσα να έχω πειθαρχία  και «οι διατροφικές μου αταξίες»να είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας.
Ας δούμε παρακάτω κάποια tips που πρέπει να βάλεις στην καθημερινότητά σου.

1. Άδειασε την κουζίνα σου!
Πάρε μια μεγάλη σακούλα σκουπιδιών και χάρισε  σε γνωστούς  και φίλους,πατατάκια ,σοκολάτες ,επεξεργασμένα τρόφιμα.Εντάξει ας μην είμαστε υπερβολικοί κράτα μια μαύρη σοκολάτα για τις λιγούρες,αλλά τα υπόλοιπα ,δρόμο….
 Αυτό θα σε βοηθήσει να μην τσιμπολογάς όταν δεν είσαι ψυχολογικά καλά ή όταν δεν έχεις τι να κάνεις.
Προτίμησε κάποια υγιεινή επιλογή όπως αποξηραμένα δαμάσκηνα,λίγο φυστικοβούτυρο(χωρίς ζάχαρη και έλαια),ξηρούς καρπούς ,φρουτάκια και στικς λαχανικών.

2.Βάλε την άσκηση στη ζωή σου

 Ξέρω όταν δουλεύεις όλη μέρα είναι εξουθενωτικό,αλλά προσπάθησε να κάνεις κάτι που σε ευχαριστεί για να έχεις και ένα κίνητρο,για παράδειγμα γρήγορο περπάτημα στην παραλία ή ποδήλατο και κάποιες ασκήσεις με βάρη στο σπίτι ή γιόγκα.
Πίστεψε με πέρα από την απώλεια λίπους,θα ανεβάσει την ψυχολογία,την αυτοπεποίθηση σου και θα μειώσει το στρες. 

3.Ενυδατώσου
Με τα υγρά γίνεται αποβολή των τοξινών και αν πιεις 1 ποτηράκι νερό πριν το φαγητό θα μειώσει την όρεξη σου.
Προσπάθησε να πίνεις όσο πιο πολύ νερό μπορείς .Το πράσινο τσάι και η Λουΐζα  επίσης είναι σούπερ αποτοξινωτικά και θα ενεργοποιήσουν το μεταβολισμό σου .

4.Υδατάνθρακες
Μείωσε του επεξεργασμένους υδατάνθρακες,όπως ψωμί,άσπρα μακαρόνια και μπισκοτάκια,τυροπιτάκια κ.τ.λ.
Θυμήσου οτι η υδατάνθρακες μας δίνουν ενέργεια και ενεργοποιούν την δημιουργία σεροτονίνης στον εγκέφαλο μας.Οπότε δεν χρειάζεται να τους κόψεις,απλά εστίασε στην ποιότητα τους.

5.Κοιμήσου νωρίτερα
 Εάν δεν κοιμάστε αρκετά, η ευαισθησία στην ινσουλίνη θα μειωθεί, πράγμα που σημαίνει ότι η ορμόνη θα είναι λιγότερο αποτελεσματική στο να μεταφέρει τη γλυκόζη από το αίμα  στα κύτταρα όπου ανήκει.Έτσι το σώμα μας θα ζητάει περισσότερους υδατάνθρακες για ενέργεια και δεν θα είμαστε αποτελεσματική και στην προπόνηση μας.

6.Φάε περισσότερη πρωτεΐνη
Η πρωτεΐνη μας κάνει να αισθανόμαστε χορτάτοι για περισσότερη ώρα και αυξάνει τη
μυικής μάζα ,εφόσον γυμναζόμαστε.

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s